#Enis Üstündağ ✔ @ustundagenis1 | ^_^
Müzik ve kulaklığım varsa sorun yok. Bu Hesabımdan Baska ask-book Hesabım yok .

Tamamen İçine Kapanık , Dengesizlikte Dünya Markası .
300
Sorun gönderildi
Yanıtlar RSS
  • - #Enis Üstündağ ✔ @ustundagenis1
    Özür dileyerek çıkıyorum çok kasıyor 17921 soru var o yüzden bi kasıyor aceba ?
  • çok ama çok tatlısın yaş kaç
    Çok ama çok teşekkür ederim 17.
  • naber DS.dsa:Dsa.sDAsda:DSdsA:DA #Halil Daban ✔ @HDBN1905
    İyidir senden sdfghjklşi
  • Oha ask oldm ♥
    Teşekkür ederim sizi seviyorum ♥
  • nbr tatlım ♥
    İyidir canım sen ♥
  • neden ♥ sabrina <3 robin @vazsamantah
    Çok gereksiz buluyorum arada sizin için giriyorum işte ♥
  • OH NO NO .
  • sankı bır taş gordumm :) ♥
    Seni yirim ♥
  • enisss ♥ sabrina <3 robin @vazsamantah
    Efendim ♥
  • nabe yakşıkşı
    İyidir senden :D:Dd
  • :* Elif Yıldırım @sensizlikolmuyor
    :*
  • annen baban ne iş yapiyo
    Niye soruyon bunu simdi :D:D.Dd
  • oha @begumtass
    Noldu piremses ^^
  • naber :D <3 → ÖZÜM ← <3 @ozumcelik
    iyidir senden sdfghjkl
  • naberr :D Cemile @cemileis
    iyidir senden sdfghj
  • nasılsın enis :) Burcu-Aylin @BURCUZTRK35
    iyidir senden :)))
  • sadece bu hesap mı var? ツ ♛✞ (✔) BaşaK ツ ♛✞ (✔) @basak9713
    evet
  • sen çok daşsın yada meteor sun ben seni yerün ya SENİ ÇOK SEVİYORUM *_*
    Bende sizi çok seviyorum ♥
  • nabeer:) Aleyna Doğan @Aleynadgan
    iyidir senden ^^
  • İyidir senden ♥
  • üff çok tatlısın sen yaa sıladinçer @hhtp
    Off ya sizde çok tatlısınız
  • aşkkkkkkkkkkkkk ♥ ♥ ♥ ♥ sueda kanca @suedakanca
    Siz hepiniz benim bebeklerimsiniz ♥
  • yaş
    17
  • face linkini atar mısın eklicem
    facebook hesabım yok
  • aşkımmm Cemile @cemileis
    efendim ^^
  • Ask

    Ask fm

    Ask Ask fm