Zadaj mi pytanie
300
Your question has been sent
Answers RSS
  • co porabiasz kochana?♥33333
    wkurwiam sie własnie
  • nagraj wideoo ;)
    jak? jakbym mogła to bym nagrała
  • Dasz mi jakieś zdjęcie żebym mogła sobie na tło ustawić ? : 33 Milka ;3 @Milcia
    FOCIE TRZYMAJ SB
  • o moja juleczka madziula sb @madziawladzia
    moja madzia,tesknie kc
  • nie lajkuja ci uppppppsssssssssssssssss
    bo tak mi kurwa zalezy na tych lajkach
  • kiedys bylas w popularnych a teraz nie fejm ci spadł
    i chuj?
  • Jak było na zlocie? ♥ @Marcysiaa
    chujowo zorganizowany
  • http://ask-book.com/henzai/answer/19522282 Nelson ci lajkuje, znowu jesteście w zgodzie? jprd jacy we jestescie przyjebani wszystcy
    tylko szkoda, ze to nie jej konto ale tak znowu jestesmy w zgodzie
  • Lol, przeniosłaś się na askbook i myślisz, że znów Cię nie będą hejtowali ? :D
    kto tak powiedział, j a p i e r d o l e n i e w i e r z e w l u d z i
  • O której godzinie zazwyczaj budzisz się?
    12-13
  • kochasz henzai ale nią nie jesteś :) Henzai to jakaś Patrycja czy coś
    wy się p i e r d o l n i j c i e w te puste łby
  • Jak nam udowodnisz, że to prawdziwa Ty?
    nie musicie mi wierzyć, serio ask-book'a mam dla siebie
  • Od kiedy masz askbook'a że nawet tu taki fejm? *.* ♥ @Hajsli
    z 4 miesiące
  • Piękna JULA *.* Jezuu to ty ? KOCHAM CIĘ ♥ | Wolisz jak mówią Ci Jula vs Henzai Tycha . ♥ @TychaaaxD
    tak, Julia
  • Jej nie wierzę że to Ty ! Możesz jakoś udowodnić *O* KA$IEEK . ; * @kolorowakrejzolka
    nagrałabym video, ale nie można nie musisz mi wierzyć
  • brzydki fejm.
    piękny fejm, suko
  • jak nazywa sie teraz ten stary ask ktory sprzedalas tym siostra ?
  • brzydka jesteś ;///
    tak wiem ze jestem piekna suko
  • Jak masz na nazwisko?
    a po chuj ci wiedzieć moje nazwisko?
  • Pokaż cycki
    pokaż mózg
  • Czy wyobrażasz sobie życie bez komputera?
    nie ;//
  • łojko też ma taką koszulkę jak ty na awku?
    bo to jest moja koszulka? to tak trudno pomyśleć?
  • kocham cię ♥ @wdupiechyba
    jcbt ♥
  • fejm ci spada:(
    i chuj
  • Askbook

    Ask

    Ask fm

    Ask

    Ask fm